středa 11. prosince 2013

Vánoční diskuse

Ahoj, dneska jsem s vámi chtěla pobrat vánoční diskusi. Téma máme dradice. Já hraju vždy kolem 19.-20.12. vánoční divadelní představení, po něm jedu k taťkovy a babičce kde jsem do štědrého dne. Na štědrý den se vzbudím, dám se do kupy, nasnídám se a jdu s taťkou a známými do nedaleké jeskyně( já vždycky čekám venku, protože  jem šílený strašpytel :-D). Pak se vratíme asi kolem desáté hodiny převleču se a jdeme k babičce, tam si dáme dárky a jsme tam až do 15:00 . Potom už jdu k taťkovy kde si dámetaky dárky a já pak jedu do města za mamkou domů. Když přijedu tak akorát se najíme, já jdu do pokojíčku a za chvilku je ježíšek.:-)  Na svátky jedem k babče č. 2 a tam máme dalšiho mini ježíška.
A co vy, máte své vlastní tradice nebo  klasické lidové?

1 komentář:

  1. tak mi máme takový normální den .jenom odpoledne máma zaleze bůh ví kam a tam balí dárky.Večeři máme většinou v 7 večer.Většinou máme kapra. Jinak po večeři chvíli odpočíváme(než máma přitáhne dárky a schová je pod stromek) A potom jdeme k živému stromku(tedy většinou živému)

    OdpovědětVymazat