pondělí 9. prosince 2013

7.-9.12.

Ahoj, dneska jsem měla dokanlý den. 1. Neučila jsem se protože jsem pomála na nižším stupni mojí školy na akci pro školky. Jako pomacníka(pomáhala nám 5.B a 5.A) jsmem vyfasovala holku která sice byla o hlavu a půl vyšši než já  ale furt jsembyla s kámošem hlavní já. Měla na sobě kilo řasenky(v 5 TŘÍDĚ!!), porád nám ndávala do idiotů, nosila se jak královna, vždycky ty malé děcka úplně táhla za ruku, strácela jejich kartičky se jménem, obrovksá námaha byla pro ni jen nést jejich obálky s věcma a pomocr těm dětičkám a strácela nám děti(dikybohu js,e je našly :D). No hrůza. Mám tady ale fotky darečků z advent. kalendáře.
7.12.-další, tentokrát růžové, botičky

8.12-dva náramky

Dneska- sponka

PS: Miluju google+. Dneska jsem si všimla jak mi upravil fotku. :-)

8 komentářů:

  1. Nemluvíš náhodou o té holce z naší školy? Asi ne, ale máme úplně stejnou v 5.A. :D Jinak, já google+ zatím neviužívám, ale do budoucna ho zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takových lidí se najde vždy spoustu. Možna jo, pokud chodíš na ZŠ T.G.MASARYKA ajsi v Moravskoslezském kraji. :P

      Vymazat
  2. Adventní kalendář Barbie je krásný.Jak jsi si upravila tu fotku,
    Jo a jsem Lagoona Patrička.Budem affs?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo affs budem klidně. Ja fotky nahrávám přes účet na google + a to se mi upravilo samo. :-)

      Vymazat
  3. ten kalendář je skvělý doufám že ho ještě budu mít .Jinak to je asi nějaká dost velká kráva co?A ano myslím že na blogspot možná zůstanu ikdyby se blog.cz sprovoznil pracuje se mi zde líp

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ho budeš mít? Tak to já ti nechám nějaké překvápko a dám Wolf dně všechny dárky až na 24.12. :-)

      Vymazat