pondělí 30. prosince 2013

Drak si najde draka

Ahojte, omlouvám se za neaktivitu, ale měla jsem dost nabitý víkend. Včera jsem byla filmu Hobit: Šmakova dračí poušť. Dneska jsem byla v mamkou objet slevy. Prvně jsme byly v Tescu=nic moc. Pak jsme jely do Globusu= bylo tam panene až zrak přecházel, chvíli jsem přemýšlela o panence Bratz ale pak jsem ale viděla novou kolekci Scaremaster. Přemýšlela jsem o Catrine ale pak jsem se rozhodla pro nádhernou Jinafire. Hned mě zaujala, protože v činském horoskopu jsem taky drak. Fotek je jen pár víc jich dám snad ještě dneska.
Jako první se připotacela CAM dračice Draike


Jinafire je velmi krasná a od Scaris se liši jen malou změnou délky vlasů a jinou barvou očních stínů, jinak je na chlup stejná.

Ma šíleně dlouhe prsty s drapy a optisky to vypada že má malou dlaň

Její kabela je otevírací a je tam dost místa.

Deníček



Moc se mi líbí její načrtky/studiiní kresby

Plánek školy.

Teď už se s vama moje dračí kraska loučí.


4 komentáře:

  1. Moc pěkná. Já mám tu Scaris a jsou si podobné. Ale já bych si koupila Catrine. A kolik tam stály? A prosím přihlaš se do soutěže na mém blogu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka říkala že stejná jako Catty jen bíla. Já draky miliju a Jinafire jsem hledala déle než Catrine. Stály 629 Kč a do soutěže jsem už přihlášená a jestli ne tak se přihlašuju.

      Vymazat
    2. Jenom 629? tak to až pojodem do globusu koupím. Dobře zapisuju tě. Víc informací o soutěži je na blogu v článku jsem: zpátky a soutěž

      Vymazat
    3. jenom 629 ? mi ve městě namáme globus žkoda ale chtěla bych tu Catrine je krásná.

      Vymazat