neděle 8. prosince 2013

11 faktů o mně

Mame tady článek 11 faktů o mě.
1) Moje křestní jméno je Marie a příjmení je nejpočetnější v ČR.
2) Chodím na ZŠ T.G. Masaryka
3) Moje oblíbená barva je duhová. :-P
4) Mam činčilu jménem Mikuláš.
5) Moje nejoblíbenější mh postava je Lagoona Blue, Abbey Bombinable a Twyla.
6) Mám šíleně špatnou vlastnost provokovat lidi kteří mi jsou nepříjemní a pak na to doplácím. Takže prosím, neprovokujte.
7) Hraju v divadelním souboru a chodím do Základní Umělecké Školy obor malování.
9) V ZUŠ  se chystám na talentové zkoušky na Střední Umělecko průmyslovou školu obor HRAČKY.
10) Pokud nějakému člověku nedůvěřuju nebo mu neumím něco říct seknu se a vtu chvíli je drsné ''Abbey'' stydlivá ''Twyla''
11) Mám nepříjemný zlozvyk škrábat se na rukách a nohách takže si udělám ekzém nebo si roškrábnu štípance.
Tohle bylo 11 faktů o mně. Tak snad jsem vás neunudila.

4 komentáře:

  1. Mně si teda vůbec neunudila. :D Taky chodím na základní uměleckou školu - taky na obor malování. :) A můžu si tě přidat do oblíbených blogů?

    OdpovědětVymazat