neděle 22. prosince 2013

Fotečky dáreč

Jak jsem psala, dostala jsem od mých kámošek dárek. Nebudu zdržovat, dostala jsem......dostala jsem Operettu Killer Style.
Je opravdu nádherná. Moc se mi líbí. podle toho jak má dlouhý ohon typuji že vlasy budou mnohem delší než u Basic.

Kolekce KS je jako obleček i jako panenky.

Kolekci KS panenek už mám celou protože tam je jen Clawy a Oper

S moji plyšákem kterého mi mamka přivezla z ikei

Nevím jak vy ale já říkám že to je krtek


A s brokolicí. Tu mám taky z ikei

Detail na šaty

Tetování. Moc se mi líbí její ruce májí jiný tvar než u ostatních Operettek

botky jsou vydařené.


Srdíčko má připevněné jako náušnici jako všechny novější Operretky

A poslední fotka s moji CAM Drakie


PS: Včera jsem byla s mamkou v Tescu pro pár věcí a když jsem ji ukázala Rochelle Scaris tak jen řekla: ,,Tobě se líbí tahle?". Takže super, budu mít asi nejspíš na vánoce Rochelle. :-D

3 komentáře:

  1. tobě dali kamarádky jen tak monsterku? to máš dobrý kamarádky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen tak ne. Ja se taky slozila na panenku pro ně.:-) Známe se už od šjolky

      Vymazat