sobota 7. prosince 2013

Medulika pózuje

Dobrý den preju všem raním ptáčatům a Krásný den všem kdo si ještě pospali. Dneska jsem se vzbudila dost brzo protože mi mamka pustila do pokoje našeho psíka který mě vytlačil z postele(klasika :-) ).
  Mám pro vás článek s mou milovanou Madie které jsem už dávno uháčkovala spodní prádlo/pyžamko ale Blog.cz nenahrával fotky, takže si musela počkat.

Protože moje celá rodina Steinových (někdy vám je představým) odjela na dovolenku Madulinka hlídala Watzitka i Sloníka, takže jsou na fotkách.

Vidíte tu zelenou trčící nožičku? Tak to je zas panáček můj. 


S rozpuštěnými vlasy je kouzelná.

A poslední fotečka
Snad s vám fotky líbili stejně tak jako mojí partě panenek.
Krásny den přeju.


3 komentáře:

  1. jé Maddie to moc sluší a i šatečky má moc hezké.To já jsem včera šla spát v 21:30 a usnula přibližně v 22:30.A ještě hůř probudila jsem se v 2:00 tak jsem zašla do obýváku vzbudila tátu aby šel spát do postele.lahle jsem do mé a usnula a probrala jsem se v 5:00 :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja to mám taky tak podobně. Jdu si lehnout v 21:00 a usínám v 23:00. :-D

      Vymazat