sobota 7. prosince 2013

Nikki jako modelka

Kromě mh zbírám i barbie, liv a mám i pár neznačkových panenek, to není žádné tajemství. Taky mám barbie adventní kalendář kde v každém políčku je něco pro panenku. Fotky mám zatím se vším co jsem dostala za pracovní týden a minulou neděli.


Saty jsem dostala jako 5. a zkoušela jsem je na bělošku ale vůbec se to kni nehodilo takže jsem šaty dala Nikki které to s drdolem moc sluší.

Všechno v kalendáři je sladěno do růrůžovo-červena.
Mašlyčkový vzor je jen ve předu vzadu už ne.

Mýdlo/krém. To jsem dostala 4. spolu s takovýma "kleštěma" na řasy.

Tady jsou. Možná to použivají vaše maminky nebo i vy sami.

N: Tak kterou, čeevenou nebo růžovou.

Růžovou kabelku jsem dostala hned první den tu čwrvenou včera.
Červenou, růžové už si užila dost.

Nesmí chybět mobil.


Tak to bylo s Nikki nejspíš vše. Mějte se a čekejte fotečky s Leilou. 

1 komentář:

  1. jé moc to Nikki sluší .Ségra říkala že mi ten kalendář koupí(trošku opožděně)Byl by to dárek vlastně k Mikuláši a kVánocům zárove'n ale myslím že dost dobrej

    OdpovědětVymazat