pondělí 9. prosince 2013

To snad neí možný!!!

!!POKUD VÁM VADÍ NÁZOR NA OPUŠTĚNÍ BLOGSPOTU PO DRUHÉM DNU BLOGOVÁNÍ, ČELEM VZAD, TENTO ČLÁNEK NENÍ PRO VÁS!!!



To snad ani není možný! Blog.cz se vzpamatoval avšichni co si vytvořili blogspoty hned odcházejí zpátky. Já chápu, máte už něco na blogu vytvořené ale tohle se nedá odpustit. Není vám to  divné, zabrat místo nějde a po dni blogování blog opustit. Navíc blogger je o hodně jednoduší, dají se zde rovnou nahrát i videa, fotky se rivnou dají do dobrého formátu. Podle mě je blogspot přehlednějsí. POKUD SE TO NĚKOHO DOTKLO, JÁ VÁS VAROVALA.

5 komentářů:

  1. Podle mě si ho většina vytvořila kvůli tomu, aby se někam uchytili, zatímco nejde. Ale je to jejich/naše věc, tak jim za to nenadávej. Je pravda, že oboje domény mají svoje výhody a nevýhody, ale jako velkou nevýhodu blogspot má to, že zde člověk nemůže nastavit vlastní design.

    OdpovědětVymazat
  2. jo já na blogspot zůstanu a můj blog na blog.cz bude můj vedlejší .Taky se mi zdá že je to zde o hodně lepší

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem blog.cz neměla protože jsem tam vůbec nic nechápala. Potom jsem našla blogspot a zjistila jsem že je opravdu super. Předtím jsem zkoušela i webnode ale na můj webnode blog nikdo nechodil.

    OdpovědětVymazat
  4. Lidi přešli na blogspot, aby se někde uchytili. Podle mně je blogspot dobrý, zůstnu na něm. Ale blog.cz byl můj první, a zmizet z něj, to by pro mně nebylo lehké. Na blogspot je ale zase ta nevíhoda, jak říká Lagoona Bluová, nemůžeš si nastavit svůj vlastní design. Proto na blog.cz zůstávám. ;) Obě domény mají něco do sebe. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Já tu zůstanu na blog.cz nebudu chodit a s tebou souhllasim

    OdpovědětVymazat