sobota 21. prosince 2013

Supr den

Ahojte, včera jsem měla totálně skvělý den. Dopoledne jsem hrála s divadelním souborem, ve kterém hraju, hru Pomádu pro školy. Hrála jsem Frenchy(tj. ta s růžovými vlasy). Pak když jsme měly pauzu pět minut mi daly moje kámošky Adél a Jáhůdka dáreček. Ten vám ukážu později. Celé dopoledne jsem nejedla, takže když jsme měli pauzu na oběd rychle jsme šly do KFC. Sice tam šli všichni ale co. Pak jsme si koupily shake it menu, DÁVÁM VÁM RADU, NIKDY SI NEDÁVEJTE BBQ OMÁČKU. Potim k nám přicestovali kluciz divadla, napily se a šly ke svému stoly kde měly tak pití. Jden kluk co hrál Dannyho měl šíleně nagelované vlasy tak měl furt kapuci(říkaly jsme mu s holkama fetka :-D). Pak jsme už museli zpátky do divadla.
PS: Moje nej písníčka.
 

1 komentář:

  1. Ahoj přihlaš se prosím do mé soutěže http://monstersvet.blogspot.cz/2013/12/vanocni-soutez.html#comment-form

    OdpovědětVymazat