pátek 27. prosince 2013

Mezi čísli aneb Ahoj já jsem

Ahojte, jsem zase zpět, z chaty sme vrátili až pozdě večer no a dostala jsem všechny tři knížky hunger games(když jsou vánoce nebo narozky tak mi ježíšek koupí hodně knížek, ale zabaví mě jen na měsíc,dva),knížku vesmír, notes,čokoládu a penízky. Mám tady fotky nových panenek ale Claudii jsem nestihla nafotit.
Jako první je Rochelle. Té jsem její jméno nechala, protože je to moje první Rochelle


Je taková sladká. Je asi jediná která se mi líbí ve všech kolekcí takže jsem ježíškovi natiskla fotky všech Rochellek a čekala jsem jaká se objeví pod stromečkem.

Líbí se mi jak má ICoffin propracované detaily. Na bocích má i čudlíky vzadu má i znázorněný foťák a značku-lebku.

Draculauře jsem nechala taky její jméno a Lala ooak se změnila na nevlastní sestru(Draculaura je nevlastní dcera Draculy takže Lora je vlastní) Loru

Draculaura má takový  sladký retro styl.
Jejímu oblečku bych nevytkla nic.


Lagoona 13 přání. Téhle květince jsem jméno změnila. Seznamte se s Lunarii Blue.




S piraňkou neptunkou. Neptunka už není růžova ale je fialková.


S brýlema vypadá jko chemik. :P


A Claudie Wolfová. S ní mám jen dvě fotky.


Snad jsem vás neunudila.

3 komentáře: