úterý 24. prosince 2013

Dnešek-dopoledne u babičky

Ahojte píšu od babči kde už jsme si rozdavaly první dárky a za chvilku jedu domů. Rano jsem šly do jeskyně a když jsme přišli, akorát jsme vyrazili k babče. A co jsem dostala u ní?
Od babi- tiskárnu:-) , koupelnicku pro oanenky(1. panenka byla Lagoo a 1. nabytek je taky pro Lagoo :D), a bundu(zapomněla jsem ji vyfotit). 
Od tatky- Clawdeen(teď už se jmenuje Claudie), naramek, lak na nehy
Od tety- The sims 3 70.,80.,90.  léta (konečně)
Od brachy(je uz dospělý, bytlí v s babi v baraku, ma jedno patro)- hhodinky a rukavičky.

Claudie je sice v nepůvodní krabici, bez stojanku ale je v jinak v pořádku.

A teď už mini fotostorko vitaní nových panenek. Jako první panenka co jsem dostala ještě odjiné tety. Jeto napodobenina ale nic velkého jsem ani nečekala. Líbí se mi.
F: Vydrž ještě chvilku.

O: A jak se jmenuješ, ja jsem Operetta, tohle Wyndovna/Webarella a  vedle tebe je Frankie.
K: Ja jsem Katniss ale jsem jen napodobenia

Ghoulky: To nevadí, vítej u nás

Pak se objevla Claudie


C: Uaa, kde to jsem?
O,W: Clawdeen?
F: Claudie
K: Co?

C:Frankie, ahoj, jak se mají setry?

Když Claudie rekla že mezi dárky byla i koupelna, Ooeretta se hned vrhla ke dveřím a Webarella se jí snažila zastavit.

Věci které u sebe mě Clau


3 komentáře:

  1. gratuluji se máš že máš tu Warabelu

    OdpovědětVymazat
  2. Jů ty jsi dostala věcí. Já jsem jednou dostala napodobeninu a když jsem jí posadila tak jí upadla noha.

    OdpovědětVymazat