čtvrtek 3. dubna 2014

Jarem hýří živly

Zdarec, po velmi, vemi, ale opravdu velmi dlouhé době se vracím. Mám hodně fotek a vůbec nevím kdy je mám dávat. No dneska dávám otky co jsem posílala k Tarantuli*. Jinak o oblečcích jsem už přemýšlela a nejspíš budou. ;-) No já nechcu zdržovat, takže...fotila jsem panenky jako živly a fotila jsem Torale jako Oheň(promiň Vic za kopčení, nikdo jiný oranžový mi už nezbyl...), Jinu ja ko Zemi a Claudii ja Vzduch. Vsázela jsem na kulisy a šátky, takže jsem neupravovala...

Po Toralei jsem chtěla aby si sundala oblečení a náramky, ale to byl velký problém. Ani tento obleček nechtěla, tak to dopadlo....
...takhle :-D
Přece jen zas tak hrozná a zlomyslná Tora není.
Konečnš jsem použila umělé listy z Kiki...
Díkybohu za mou úrodů šátků...
Claudie...Jinu jsem dělala podklad šatů z navlhčených kapesníků, jen Cladi jsem udělala celé šaty z kapesníků
Na svém mocné trůnu...

A všechny

Líbily se fotky? :-)

1 komentář:

  1. wow. krásné, oblečky též. s těma kapesníkama je to super nápad, možná zkusím

    OdpovědětVymazat