čtvrtek 24. dubna 2014

Čičinky na balkoně

Ahojte, tak jsem zpět a dneska s fotka mojich kočkodlaček. Jak bylo o prázkách? No u mě suprově, ujeli sme na kole asi 120 km, ale zdálo se mi, že sme moc neujeli :-D Ve škole jsem psala čtvrtletku a dostala jsem jedničku a když jsme skákali laťku tak jsem skočila 110 cm, což je pro mě dost velké zlepšení...dneska je venku hezky, tak jsem vzala na terasu moje čičiny a musím jeětšě prozradit, že se připravuje fotostory...


Moc se mi tahle dvojka líbí. Chtěla jsem si ještě koupit Cathrine, ale vždycky když jsou 3 liidi, tak jeden zůstane sám...
Torale šílená a Catty klidná :-D
Catty má zrovna natočené vlasy a má jemné kudrlinky...musím ji udělat nějaký účes :-? :-D
Co to tam sledují?
Kuk


I kočkodlačky našli místo u zábradlí


A poslední fotka.

Líbili se vám fotky? Která nejvíc?


2 komentáře:

  1. Jeee... Su krásne. Inak, pozrieš na moj blog ? Monster-stein-high.blog.cz
    Som rada za každý koment.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krasne fotky! Hlavne barevne :) Nejvic se mi libi foto, kde nakukuji pres zabradli, to prvni :) Jak sviti slunko, tak fotky vyjdou hned lepsi :)

    OdpovědětVymazat