čtvrtek 17. dubna 2014

Customy na scéně

Hojte moji milý velikonoční zajdové... :-P Tak už vám začínají prázky...no já už mám prázdniny od pondělí protože jsem doma... Co bbudete dělat o prázkách? My zítra vyrážíme na Baťův kanál, tak beru moje dva nové customy. Ano, slyšíte dobře, dva. Bylo mi po tvoření customů tak smutno, že jsem si udělala ještě jeden z nepomalované prázdné tvářičky od CAM laboratoře. Ještě jsem blejskla i Spectru s "novýma" ručkama. Oddělovač nový, by me

Tak a první custom se Spectro, největší problém byl udělat uši :-D


Myslím, že se mi  moc povedla.
Pohled zpříma

Ty řasy ji moc sluší...ještě jsem přemýšlela o tom,,že jsem mohla udělat fousky :-D


Kdo se si všimli(vím že nevšimli :-D) trochu jsem upravila ruce, Spectře jsem dala prostředíček a prsteníček ksobě a trochu dolů a ukazovček s palcem jsem ctěla taky spojit, ale blbě jsem to svázala...
U moji myšičky budu podruhé namáčet packu dneska :-D
A Spectra...ta spíš jen blbla než se fotila
Ooo, baf :-D


A druhý custom...tamtadadáááá
Kyklopka :-)
Oko bylo jednoduché, protože tahle CAM měla jen letmé důlky na oči, ale pusa byla složitá kvůli rovné puse..
Je to rozená fotografka :-D
Toto, jsem opravdu nefotila

K: Ooo, tolik knížek...tady bych klidně spala

A opravdu :-? :-D
Knížky a focení, to je její...no už vím, co vyrobím jako první :-D

Líbily se fotky? Chtěly by jste návod na změnu tvaru ručiček? Jaké by jste jim dali jméno?

3 komentáře:

  1. wow, pěkné. nejvíc se mi líbí spectruš a kyplopka. návod klidně, je těžký? já myslela, že jsi jen nití svázala prsty. a kyklopce bych dala jméno třeba Linea nebo Tisia, prostě něco takového.jinak čím kreslíš customy? fixkou? a prosím zruš ty kody, abych dala koment pořád musím opisovat nějaký kody, jde to zrušit v nastavení komentů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že už jsem ty kody zrušila. Customy maluju akvarelovými pastelkami, dají se sehnat snad v každém lepším papírnictvím. Prsty jsem svázala a pak ponořila na chvilku do vařící vody...však dám návod ;-) Linea, Tisia...no vidíš, díky tobě už mámpro obě jména ;-) :-D

      Vymazat
  2. Jsou super... Moc se mi libi zvyraznena jizva u Operetty a jeji rasy... Navod bych chtela ...i na ty rasy! :) Spektra je dokonalost sama a Kyklopka se moc vyvedla...zvlast posledni fotka mi prijde naprosto uzasna! :)

    OdpovědětVymazat