pátek 18. dubna 2014

Návody


Ahojte jak se máte zajdové? Já se mám...no nevím jak se budu mít... :-D dneska bych chtěla dát nějaký ten návod. Zítra tu dám fotky Clawy a v neděli dám návod na ty ručičky a dál uvidím. No celkem jsem se nudila a potřebovala jsem něco udělat na dovolenku a tak jsem vyráběla ;-) ...


Dávám návod na nějaké ňaminy...
Jako první mám čokoládové kostky...
1) Nastříháme si čtverečky 1cm x 1cm. Nastříháme jich aspoň 30,ať je to 5 kostiček ;-)
2) Čtverečky nalepíme na sebe obyčejným tuhým lepidlem
3) Použijeme hnědou temperu na namalování "čokoládové" vrstvy.
4) Necháme schnout a po zaschnutí potřebe jemnou vrstvou herkulesu.

Další jsou tu minišpagetky.
1) Nastříháme si proužky světle žlutého, nebo oranžového papíru
2) Nachystáme si mističku s vodou a namočíme do ní proužky, aby trošku změkly...
3) Vytáhneme, vezmeme pár proužků a smotáme do malé kupky.
4) Necháme zaschnout a opět lehce potřeme lepidlem, aby se špagetky neodlepovaly...

A teď, sáčky
1) Ustřihneme si proužek papíru a přehneme v půlce
2) Slepíme lepící páskou  a vrch necháme otevřený
3) Vezmeme ze spodu špičky a ohneme, tak,aby nám to vytvořilo taštičku s obdelníkovým dne. Slepíme lepící páskou

A teď už jen taštičku ozdobit a dát do ní dobrotky





MOMENT! A coby to byly za špagety bez omáčky?
Natrháme si toaletní papír na kousíčky a ponoříme do mističky s vodou.
Vytáhneme a vymáčkneme přebytečnou vodu. Smícháme s temperou tmavě červené, nebo hnědé barvy...
vytvarujeme a necháme usušit a můžeme podávat.

2 komentáře: