pátek 4. dubna 2014

Právě vám officiálně představuju...

...Toralei power ghouls. Už jiám asi měsíc a ještě něž jsem ji vůbec rozpalila tak u mě stálav krabici na poličce asi týden. V celém články je i unboxing. Kvalita nic moc, ale dost jsem se na tom nadřela. Nojinak moc děkuju Týně za nádherný dess. :-)

Fotek je strašně moc, ale doufám, že neunudím, a že se budou líbit.
Torale je strašně krásná a fotogenetická.
Když jsem se dívala na ten komiks co měla u sebe, zjistila jsem, že je zlá kvůli Clawdeen a Ghoulii, Toralei je moc milá a hodná. :-)
Kočka zahlédla kořist (?)...

Kdepak, jen zlatý déšť

Trochu z jiného pohledu.
Na zlatém dešti se ji tuze líbi. ;-)
I tahleta kočička poznala Rikouška. Tahle se ho však nebojí, právě naopak...


Má ho mocráda, ale když ji utekl, tak si šla lehnou mezi fialky.

Přemýšlím, že tuhle fotku pošlu k Lagooně Blue do soutěže...

I petrklíče už rostou...


Rikouš vždycky vypadá tak profesionálně, zase se kolem motal, tak jsem ho musela blejsknout. ;-) :-P
A nová ghoulmoška Toralei, dvojče Clawy Claudie. :-)
Nový panáčci z Albertu :-)


Líbilo? :-)

4 komentáře:

  1. nádhera. to bych teda nevydržela týden nerozbalit panenku

    OdpovědětVymazat
  2. moc krásné fotečky jsou čím dál tím lepší a lepší

    OdpovědětVymazat
  3. Wau aaaa proboha múj je to svelí!!!!
    Tvému psovi se ty hrački asi taky líbí co?
    Dobre že neví že na nem byla očka :D



    Jinak nemohla by si zrušit ta čisla

    OdpovědětVymazat