pondělí 14. dubna 2014

Deníček

Ahojteee...hlásí se vám nemocná Maruška :-D. No jo, pěkná smůla, za chvíli Velikonoce, prázky, a já nemocná...Ráno to vypadalo, že do školy jdu, ale nakonec mě mamka nechala doma. Měla jsem celkem dlouhou chvíli a když jsem pročesávala blogy, všimla jsem si, že jich dost končí. To je moc smutné, protože ti co končí byli skvělý blogeři...všechno jednou musí končit...Samozřejmě, že jsem měla být v posteli, ale měla jsem mít počítač. Nemohla jsem se už na to dívat jak všichni končí a  toho smutku jsem namalovala(podle mě) krásný custom a v tom jsem se zarazila...Už si musím začítdělat sama designy, nemůžu si je věčně objednávat...no a vznikl z toho tento dess(ti co to čtete na blogspotu, si najděte můj blog.cz). Myslím, že na druhy pokus je...je dobrej :-D
Jo a ještě...v Sobotu jsem na tu soutěž jela a....POSTOUPILI JSME DO NÁRODNÍHO KOLA. Všichni jsme byli nadšení, hlavně když jsme byli všichni nemocní a hlavní role chrchlali. :-D A abych vás neunudila, konečně očekávaný Stopmotion. Já vím, je chaotický takže....
 
Poté co Venus a její skupina neuspěla v misi ji Heath(jejich šéf) odvolal a její skupinu rozpustil. Venus objevila dopis s tajným plánem a spěchá za Operettu ošetřující Rochelle. Když se Toralei, bývalá členka skupiny soupeřící proti Venus a přítelkyně Heatha, dozví o záhadném požáru a zmizení Maddie a Frankie, vše se zvrtne...

Žádné komentáře:

Okomentovat