úterý 8. dubna 2014

Poslední dobou nám ve Slezsku svítí sluníčko, takže jsem vzala Maddie na první balkónové focení.  Protože jsem se dost nudila, dělala jsem ji obleček z malých modrých sáčků a myslím,že je to dobrý způsob recyklace. :-)
Jako první si šla Madulí trošku odpočnout.


Hra stínů.
Sluníčka už bylo dost....
I Maduli objevila místečko u zábradlí.

U těhle fotek jsem se bála, ať si Maddie neudělá úraz...přece jen pád z 3 patra...
Já: Maduli...neriskuj...
M: Neboj se
Myslím, že se mi šaty povedly... :-D Dokonce se všem líbili.... :-P

A protože foťák už byl zaplněný, Maddie se už musela loučit...stejně už ji bolely nožky. :-)

3 komentáře:

  1. moc pěkné fotky povedli se a šatky taky Madelince moc sluší

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký šaty
    Já si raz hrála s Venus a upadla mi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, saticky vypadaji opravdu krasne. A maslicka na hlave se mi taky mc libi, taky extravagantni styl :)

    OdpovědětVymazat