pátek 11. dubna 2014

To jako vážně

Ahoj, jak je u vás? U mě...no mám dost smíšené pocity.. proč? No mám takové smíšené pocity. Začlo to v úterý večer, když jsem se vrátila zkroušku a přišlado pokoje, uviděla jsem blesk a za pár minut volala na mě mamka: ,,Duha, dívej... " Když jsem se ohla pro foťák už to byla dvojtá duha... :-D Bylo toho hodně zajímavého, ale dám tady to hlavní. Ve středu jsem zjistila, že jsem novou adminkou jedné facebookuvé stránky... Včera jsem s kámoškou byla v Dráčiku a co tam nevidím...stejnou chybu na panenkách jak na blogu u Clawynky (viz. fotky) a dneska ráno mě začlo šíleně škrábat v krku a nemůžu moc mluvit a když polikám, tak to trochu bolí a tozrovna zítra hrajem a já mám hl. roli... :-(
Tak toto se objevilo u nás po jednom blesku...nádhera
Najednou se pak objevil double rainbowboom...že by Rainbow Dash zavítala do našeho světa? :-D
Atento šoknás s kámoškou čekal v Dráčiku, pardon že nelze vidět celou krabici, ale špiclovala tam prodavačka...
Dost pěkný šok ne? A ještě za 499 Kč...Panenky bez doplňků a volně pohozené v krabici...
Brala jsem to za supr fail, ale tohle. Abbey bez náušnic,tašky a opasku a ještě vollně pohozená v krabici, co ani stylem nepřipomíná krabici od MATTELA?
A tahle Abbey SS byla taky volně pohozená bez nápoje, klobouku, naušnic a náramku? To samé i Lala SS, klidně bych ty chuděrrky zachránila...ale ze slevou 35-40 % ...

No co vy na to?



7 komentářů:

  1. ty panenky-no coment. je to děs, jak to takhle můžou vydávat?? mě přijde, jak kdyby dráčik koupil panenky z bazaru s origoš krabicemaa

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo
    V slovensku sú tieto bábiky viac preávanejšie ako ORIGINAL a moja kamoška z triedy jednu má no HNUS

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, to nejsou napodobeniny...jsou jen velmi špatně zabalené... :D

    OdpovědětVymazat
  4. tvl co to je? kam dávají ty doplňky co s nima je? a ta duha je super

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ahoj Holky :) Nejsem tu zaregistrovaná, ale musim vám sem všechno napsat. Já mám jednu z panenek - ta veprostřed - Abbey. Měla k tomu být kabelka náušnice náhrdelník a opasek ale můžu být ráda že k tomu byly alespoň šaty -_- Takže je k tomu jen hřebínek a ten stojan. Zjistila jsem že zezadu na krabici je Slovensky napsáno že k tomu nemusí být doplňky. A ta krabice je divně zabalená protože v dráčiku na to dávají takové ty černé placky aby to nešlo ukráct. Je to pravá panenka od mattel (nebo jak se to píše :D ) ale na Slovensku z toho vyndají ty doplňky a prodávají je zvlášť. Mám ji za 349,- protože mám clubovou kartičku dráčik. Tak to beru jako slevu za ty doplňky.

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem ještě já ta anonymka. Mně se včera, jak jsem koupila abbey, stávaly úúúúplně hrozné veci- Spálila jsem se na sluníčku, dostala jsem 4 z angličtiny a vyděla jsem jak docela mladá holka skočila z Černé věže (v Klatovech) a zabila se bylo to úplně hrozné, pořád brečím :(

    OdpovědětVymazat
  7. to jsem zapomněla napsat: moje panenka nebyla pohozená byla normálně přivázaná (naštěstí) za 499 bych ji nekoupila, to teda neee.

    OdpovědětVymazat