čtvrtek 1. května 2014

Máj

Jsem tady po dlouhé době, protože jsem si potřebovala dát pauzu...to víte, škola, kroužky. Navíc zítra má kámoška narozky tak jsem sháněla dárek a teď ještě zkouším novou techniku- filcování. :-) Dneska je ale 1. květen , lásky čas.... No prostě je Máj. Já jsem dneska vytáhla ven Rochellku, která si to venku náramně užila...

                                                                 Více v C.Č.

Rochelle objevila tajemnou zahradu s nádhernou květinou, kterou nikde jinde předtím neviděla.
Bylo krásně teplo...
KDyž květina zmizela, začla prohledávat zahradu
Byla rozlehlá a všude byl břečťaň.

Prohledala celou zahradu když...
Když květinu uviděla vysoko na šlahounu vrby...
Začla šplhat nahoru...
Postupovala pomalu, aby pod její tíhou nespadla větev, a aby se při pádu nerozbyla.
R: Už jen kousíček

Květina byla tak blízko a přece tak daleko...
Rochelle se natáhla a uklouzla. Chtěla roztáhnou kamenná křídla, ale...
...křídla byla fuč. Rochelle už jen padala a padala
Otevřela oči a ocitla se v Deucově náruči. Držel ji a Rochelle už byla v bezpečí... 
Že by jen sen...?


1 komentář:

  1. krásné, zvlášť ty výrobky, já bych trpělivost na tolik květinek neměla

    OdpovědětVymazat