sobota 29. března 2014

Zase tvořeníčko

Ahoj, Jak se daří? Mi (nám) se daří skvěle. Proč nám? Protože jsme se souborem postoupili do regionálního kola :-D No prostě budeme v Ostravě ještě s našim souborem starších děcek, ŠTĚKEM, zastupovat náš region...juch já se tak těším. Včera jsme to oslavovali s kámoškou v KFC a když jsme tam přišli, tak sme potkali 2 kluky ze souboru, že jdou pro kámošku a tak sme jim pak drželi místo. No byla to s něma fakt prča, řvali sme tam přes celé KFCéčko a hráli PIXWORDS. S kámoškou jsme si pak koupili TAPI TEA. Už si nikdy nedáme KIWI čaj :-P. Teď k fotkám, už nějakou dobu přemýšlím, že bych mohla klidně i šít oblečky a prodávat je. No cena by byla kolem 30-40 Kč :-) Takže dávám fotky nejnovějších výtvorů.

Dělala jsem takovou masku pro panenky, ještě budu šít super hrdinský obleček.
Zboku
A teď něco ne MH. Panenka Liv Katie v nové paruce z chemlonu.
Paruku jsem dělala podle návodu další Marušky z blogu BJD
Katie jsem ještě udělala pihi. Podle mě vypadá líp.
Tryčko pro Lalu
Sukně od Rochellky, kterou už jste viděli.
A žabkové šaty už na léto :-D

Měly by jste zájem, kdybych prodávala oblečky?


4 komentáře:

  1. jojo ale sem ze slovenska já nemám ani 1 českou korunu jenom samá euríčka víš :(
    ale kdyby to šlo!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkné výrobky všechny se ti moc povedli

    OdpovědětVymazat
  3. krása, mě dnes mamka ušila dvoje šaty, na to že to šiješ sama je to přenádherné. nejhezčí je asi Rochellčina sukně a ty letní šaty

    OdpovědětVymazat
  4. prosím přihlásíš se do soutěže zde: http://monster-high-gigi.blogspot.cz/2014/03/soutez.html
    omlouvám se za reklamu

    OdpovědětVymazat