pondělí 10. března 2014

Fotečky, fotečky,. Všude fotečky. :D

Ahoj, tak se hlásím po krásném víkendu. Jak to jde? No u mě to jde supr, texty naučené, fotky nafocené, známky dobré. O víkendu jsem šila a fotila Catty a Wydownu. Ano, po dlouhé době se vám ukáže. No teď chci ještě dát fotky z výletu, je jich opravdu mnoho. Samozřejmě ještě dodělávám SM tak se máte na co těšit. :-) Bude takové...volnější, bez vražd :-D V pátek jsem byla v Pompu a strnula jsem úžasem. Kolekce Power Ghouls. Toralei je nádherná, vyprskla jsem úžasem, okoukala ji a víte co mě napdlo. Budu ji tam každý pátek vyhlížet a okukovat. :-D


Maddie a Apple(není moje, je sestry)
Holky si trošku zapózovaly. :-)
Apple: Hooo, nefoť mě. :O
Skupinovka.
A Luna.
Trošku si zablbla u pařezu... :-D
A na scéně je Abbey. Byla tak...tak abnormálně normální :-D
Mám pocit, že fotky s ní jsou takové jemné. :-D
Šplh zvládla na jedničku. :-)

Wow, ta fotka se mi povedla. :-DDD
No a Madeline musela být samozřejmě ta nej, a tak si vylazla na strom a já ji snad hoďku naháněla. :-D
Divím se, že má tak skvělou stabilitu :-D
A konec :D. Líbilo? 

2 komentáře:

  1. Jsou paradni! Taky budu muset vylezt ven a neco nafotit, kdyz uz je takove teplo! Nejvic se mi libi Madie jak pozuje na prvnich trech fotkach, naprosto dokonala! :)

    OdpovědětVymazat