pátek 7. března 2014

Fotečky :D

Ahoj, jak je? Už je konečně víkend tak je to pohodička. Dneska jsme ve škole psaly z AJ, D na Obrození v ČZ a F na motory. :-P No mám z toho dobrý pocit. O víkendu jedu k babče, tak budu šít. No ale musím přednastavit články. Dneska jdu ještě do výtvarky, tak se cestou mrknu do Pompu. Tak jdem na fotky.

Dneska to bude Frankie a Abbey. Frankie se mi dobře fotila a Abbey taktéž.
Tahle fotka se mi u Frankie líbí nejvíc.
Energie z ní jen sršela. :-D
Abbey si focení užívala a na to, že je dost drsná, fotky bylo jemné. :-D
Chvíli seděla na mostě, a pak se už rozhýbala. 
Šílená póza. :-P

A další :-D

A třešnička na závěr. :-D
Líbily se vám fotky? Máte Frankie Scary Tales nebo Abbey Classroom?

2 komentáře:

  1. Moc hezke, nejvic se mi libi ta posledni. Vypada jako by si Abbey sama vysla do lesa :) Ani jednu z nich nemam, ale obe se mi moc libi, Frankie me az prekvapuje jak ji to slusi, protoze normalne ji moc nemusim, jen po jejich cernobilich edicich bych zesilela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. No já Frannkie mám moc ráda, ale jen v kolekcích, kde má velké oči. :-DD

      Vymazat