neděle 16. března 2014

I Wydowna vítá jaro

Tak už je tu neděle a dneska máme vyhlášení výsledků. No jsou tu samé soubory z Vyškova my a Pražáci(divím kolik slov, které já běžně říkám je jim cizí. Třeba rožni... :-? :-D). Dneska vám ukážu slíbenou Wydownu na zahrádce. Ta si zalíbila  místečko u studny. Nebudu nudit jdem kliknout na celý článek,...

Wydowně jsem taky ušila nový vohoz, protože jsem ašla nějaké staré látky a kvůli jejím rukou jsem musela  ušít něco jednoduchého, takže vznikli tyto šaty. Někdy hodím návod. :-)
Chvilku byla na terase, ale moc se jí tam nelíbilo. :-D
U studně ji bylo líp :-)

Vypadá jako hinduistická bohyně... :-D

No prostě dokonalost sama
Květinková fotka. :-)


Ještě se otřepat od trávy a můžem domů.
Bohužel Wydow jsem nevyfotila s Rikouškem, protože už ho nezajímala když před ním nezdrhala. :-D



1 komentář:

  1. hezké. už jsem viděla na druhém blogu. a nafotíš prosím tu krásnou Tori???

    OdpovědětVymazat