pátek 14. března 2014

Poslední část fotek :-)

Tak jste se konečně dočkali posledních fotek z výletu. :-D Trvalo to dlouho, vím, ale bylo by to moc dlouhé kdybych to včechno dala najednou. Jak vidíte, tento článek je přednastavený, protožéééé?

Protože jsem konečně odjela do Výškova na fesťák!!! :-D Články jsou přednastavené, takže se nemusíte o nic bát, na vaše blogy budu nejspíš chodit, nevím to jistě. Možná vám večer ještě dneska napíšu deníček. No vzala jsem si sebou nějaké peníze, protože jsme celý den v  kultůráku a budeme mít rozchod do města. Je tam hračkařství a musím se pochlubit, že minule měli slušnou výbavu. :-D Jdem na fotky. Už jsou to poslední fotky, které jsou až na pár  focené u hospody, kde jsme ještě zakotvili na kofču. :-)

Začneme ještě u fotek u řěky(?) zapomněla jsem je tu dát.
Luna si to tam očividně užívala.
A jsme u Maddie a jejím balancováním na stromě. Musím se přiznat, že při focení mi podklouzla noha a dost jsem se odřela. :-D


                                 
                             A Fran. Původně se moc fotit nechtěla, ale když měla nové šatky... :-D

Ehm...momentka (?) :-D
Konec cesty, zastávka na kofču a cvičení(?) nějak moc energie ne?

Na houpačce(sory za kvalitu :-D )
A Apple. Milovnice zvířátek zmerčila ohrádku ze zvířátky.
Čičinka.
Apple: Čičiiii
Kačenky a králíček... :-)
A opět číča.
Taková momentka na skluzavce. :-D *bad pokerface*

A konec! Tak co, Líbilo? :-)



1 komentář: