pondělí 3. března 2014

Fotky z výletu 1. část

Ahoj, tak jak to šlo o víkendu? Já jsem v sobotu byla na výletě a tak jsem si vzala panenky a foťák. Fotky se mi velmi povedly, a tak se chci pochlubit :-) akorát nenávidím můj foťák. Proč? Protože venku fotí moc krásně a vevnitř, to néé. No dneska dávám fotky s Maddie a Lunou. Včera jsem pak byla v aquaparku (píše se to tak? :-? :-D ). No já nebudu zdržovat, ale ještě poslední zpráva. Už mám dodělaný stopmotion, tak možná ještě večer :-)


Maddie si focení venku moc užívala.
Je to malá treperenda. 
Tyhlety fotky z pohledu dolů mám moc ráda, ale je trošku tmavší.
Tahle se mi líbí asi njevíc
Z jiných pohledů :-)
A teď už Luna
Samozřejmě, že jsem ji musela vyfotit u řeky (?)

Musela jsem ji odtamduť tahat.
A teď na mostě. Myslím, že se s Maddie fakt hledaly :-)
Hop, skok a lehárko. :-D
No tak to byla 1. část. Snad se líbí. :-)

1 komentář: