sobota 8. března 2014

Další fotečky :-D

Ahoj, jak vidíte, tenhle článek je přednastavený. Jelikož jsem nestihla dodělat SM tak jsou zase fotky z výletu. No tentokrát je Jinafire a Apple od sestry.
Fotek s Jinafire, je trošku míň :-D
Ale myslím, že jsou povedené.
Copak se to děje?
Té šňůrky na šatech si nevšímejte trochu jsem to nevychytala. :-D
A Apple. Krásně nám svítilo sluníčko...
Ty šaty šila sestra a vybrala trošku průhlednější látku. No musím uznat, že se jí moc povedli. 
Ahoj :-)
Hoo, kolik lidí mě asi uvidí?
Krajina...
A zase Apple.

↑Tahle↑ fotka vypadá, jako v nějakém efektu? Toho jsem si nevšimla. :-? :-D


Pak už Apple objevila dutý vykotlaný pařez a tak jsem tam potom vyfotila všechny, ale ty až příště...



4 komentáře:

  1. Paradni :) Moc se mi libi Jinafire ze spoda se zalozenyma rukama a jeji saty, moc hezky k ni sedi i barevne, jsou site primo pro ni? Takove bych taky chtela, je to uplny model! :) Posledni fotka Apple je taky primo dokonala, kosilka se sestre vazne moc povedla, fotky vypadaji uplne nezne a pohadkove :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, šaty jsou šité přímo pro Jinafire, ale původně to bylo pyžamko a nakonec se z tohoto vznikly tyhle šaty.:-))

      Vymazat