sobota 15. března 2014

Vítáme jaro s Catty

Ahoj, dneska jsem vám přednastavila vítání jara s Catty Noir. Byla jsem u taťky no inu sluníčko svítilo, tak proč bych nefotila. Měla jsem tam ještě Wydownu, ale tu až zítra. Obleček Catty byl čerstvě ušitý a myslím, že je povedený, tak jsem ji vybleskla v něm. Nemám už co říct takže....Here goes!

Začínali jsme u stromu. Pořád se tam Catty pletlo jedno strašidlo...
Ale to ji přece nemohlo rozházet...

...nebo jo?
Myslím, že Rikouš by Catty neublížil. Max by ji oslintal jako Wydpwnu... :-D
Hop skok a do relativního bezpečí polínek.
Stejně nás sledoval...
Catty se ale snažila být co nejvíc profesionální. :-)
Nakonec jsem  Rika  blejsknout musela. :-)
Kočička se schovává...
Na sluníčku vypadá úchvatně


Tak už došla konce a já ani Rik jsme ji nebyli dobří. No prostě typická kočka. :-D

2 komentáře:

  1. Moc hezke nejvice se mi libi predposledni fotka, saticky jsou taky moc pekne, vypadaji trochu jako kimono :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkné a povedené fotky(twychelle)

    OdpovědětVymazat