čtvrtek 30. ledna 2014

Vysvědčení-fotostory

Ahoj, když už tu máme dneska to vysvědčení tak jsem rychle něco nafotila. Můžete tam vidět obě Abbey( ta druhá je jako spací :-D)
Jinak dneska jsme měly ve škole třídnickou. Byli jsme po skupinkách a měly jsme ze špejlí postavit co nejvyšší  věž a musely jste používat levou ruku. No hrůza, zbortilo se nám to a pak nám to i spadlo :-D
CO JSTE DOSTALY NA VYSVĚDČENÍ? Já mám 5 dvojek jinak samé. Když se tak po blozích dívám tak tu jsou samý šprti. Zatím jsem byla je nu jedné babičky a dostala jsem 100 kč a mamka mi přispěla na Abbey a Hetha. :-)


Klub strašilek už končila a Abbey, Catty, Maddie a Luna ještě čekaly na pokoj.
Abbey: U himalájské laviny. Co jim tvá tak dlouho?
Luna: Vydrž Abb.

Abbey: Draculauro, kdy dostaneme svůj pokoj?
Draculaura: Oh promiň. Hned to bude, pojďte za mnou.

Když Abbey ráno vstala, všichni ještě spaly.

Vstala a šla do koupelny, ale někdo zazvonil


Abbey: Jůů, někdo tu nechal něco pro mě.

Přečetla si dopis a když se mrkla do krabice, objevila nádherné boty.


Ve škole.

Deuce: Tak co, jak bude na vysvědčení.
Heath: Hmmm...dobře...
Deuce: Co se děje?
Heath: Líbí se mi jedna ghoulka, ale nemůžu jí to říct.

Luna: ...ty boty byly tak krásné. Abbey? Ty si zamilovaná. Uuuu.
Abbey: To to jde tak poznat? Ach joo

Luna: Hej lidí, teď jsem mluvila s Abbey a říkala, že se jí líbí Heath...ups
Deuce: Já jsem tak mluvil s Deucem a...
Rochelle: Deuci, můžeme je dát ensemble, dohromady.

Deuce: Ale jak?...Oh, každý rok se losujekdo pojede přes prázdniny na zájezd.
Rochelle: Oui Deuci, jsi attentif. 
Deuce: Můžeme tam napsat jejich jméno.
Rochelle: Oui, magnifique.

V upírariu

Ředitelka Krváková: Gratuluji k krásným jedničkám. Jsme nejlepší škola za to to pololetí.
Všichni: Wow...super.
Ředitelka Krváková: A teď každoroční losování o zájezd.



Ředitelka Krváková: Gratulujeme. Pojďte tady za mnou.


Abbey: Oh...já...Ne nechci tam. Jdi ode mě Heathe.
Luna: Ale Abey

Abbey rychle utekla pryč. Zaskočilo ji to. Vůbec nevěděla kdo to tam napsal.


Heath: Abbey? Já...nevím kdo to tam napsal. Věř mi.
Abbey: Když já nevím...fňuk.

Heath: Pojď, pomůžu ti. Doprovodím tě domů.

Cestou..

Heath: Není ti zima. Půjčím ti bundu.
Abbey: Jsem yeti, ale díky.

Heath: Takže...pojedeš?
Abbey: Pojedu....

To be continue

PS: Já vím, bylo to slabši :-/


1 komentář: