pátek 3. ledna 2014

Jak ghoulky naučily Jinafire letat

Ukol č. 4. Měla jsem problémy s panenkama protože jsem pryc ale vyřešilo se to.



Jednoho dne, když Lagoona a Luna dívaly na dokument o činských dracích si Lagoona vzpomněla na Jinafire.
 
Lagoo: Luno...
Luna: Ano?
Lagoo: Měly by jsme pozvat Jinafire na naši prespavačka. Je tu nová. 
Luna: Neboj, pozvem. Jdeme se obléct.

Později u Jinafire

Jinafire: Tak tady jsou buráky, mám ještě něco donést? Oo, jasně, donesu kolkoláčky. Ty vám budou mo...
Lagoo: Jinafire, nepřišly jsme ti vyjíst lednici. Je to tak Luno?
Luna: Jj... jaké jsou ty koláčky?
Lagoo: Luno! Sedni si Jino,  chtěla jsem tě pozvat na divčí párty dneska, u nás doma.
Luna: Jj, bude sranda. Poznáš mnoho skvělých lidí jako Catty Noir.
Jinafire: No.. a co Šmudla? Nechci hi tu nechávat samotného.
Luna: Neboj, můžeš ho vzít s sebou,
Jinafire: Tak jo, moc se těším.


Když Jinafire přišla na párty, hned dala Šmudlu k Neptunce a šla za ghoulkama


Catty: Hle ghoulky, já jsem narvaná k prasknutí.
Kvílína; Já taky, můžem si řikat tajemství.
Madeline: Jo můžem ale slíbíme si že se to nikdo nedoví, jo?
Ostatní: Slibujem.
Lagoo: Začni Jino.

Jinafire: No...já...ja neumím létat.

Lagoo a Luna: Ooo, Jino
Kvílína: Jako fakt?

Catty: Božínku...Jinafire. To není nic hroznýho. Já jsem do nedavna neu ěla pořadně přít.
Luna: My ti pomůzeme, že jo, holky!
Kvílína: Jasně, ja jestě neumím pořádně zavýt. Neboj já tě naučím lítat.



A tak Kvílína naučila nakonec po dlohé dřině Jinafire létat.
Kvílína: Do toho, Jinafire. Dokážeš to.

Jinafire: Já umím létat. Jupí
Kvílína: Joo, výborně.

Jinafire: Děkuju Kvílíno. Mám ty nejlepší ghoulmošky na světě.

5 komentářů:

  1. moc dobrý nápad dávám ti15 bodů z 15

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Měla jsem s sebou jen Jinu a Lunu, ostatní mi musel dovézt děda cestou z města ;-)

      Vymazat
  3. prosím ohodnoť prosím tady mojí fotku
    http://lagoony-kreativni-svet.blogspot.cz/2014/01/oded-u-monsterek.html

    OdpovědětVymazat