pondělí 13. ledna 2014

Fotostory: Ze života monster.

Jednoho dne se Venus a Rochelle vydaly na průzkum obchodů.
Venus: No a pak jsem se teda....
Rochelle : Mrkni, něco nového v drbárně. Podrž mi Růženku.

Venus: No...čti.
Rochelle: Cleo de Nile se dneska v jídelně ztrapnila v přítomnosti celé školy a jako zlatý hřeb jejího představení byly kopačky, které dal Deucovi. Cleo si vytvořila přezdívku trubka ročníku.
Venus: Božínku..
Rochelle: To je nepřesné, aby si mohl být trubka musíš....
Venus: No dobře...podívej další zpráva. Deuce zve všechny na párty v Lalině kavárně U dvou rakviček.
Rochelle: Nevím jestli je tohle správné pozvání, já myslím...
Venus: Tak nemysli..pojď, musíme si vybrat šaty.

Když vybírala Rochelle tak to dopadlo katastrofálně...nakonec si obě ghoulky něco vybraly.


Párty byla divoká a zrovna přišly v pravou chvíli.


Rochelle: Pozor. Madd si tady dělá dýchánek. Maddie, podle chrličích zásad...no to je vlastně jedno.
Venus: No vidíš že to jde bez poznámek. Zajdu pro pití

Rochelle: Je to tu nádherné.

Rochelle: Kde je asi Deuce?

Deuce: Ahoj Rochelle, snad se ti tu líbí. Nezatančíš si se mnou?
Rochelle. N..n...no já...ráda.
Venus: Bože můj....

Rochele: Je to tu úžasné. Je tu i Catty Noir..no ta už leží a spí za barem. Hih

Draculaura: Ghoulky jsem ráda že vás tu vidím. Chci vám říct že jsme vás vybraly do klubu strašilek.

Venus: To je supr. Díky.
Draculaura: Příjďte zítra v pět do komnaty Děsů a třesů. Vemte si prosím něco hezkého.

Deuce pozval Rochelle na vyhlídku. 
( ta koule je měsíc :D)

Netušili však, že je Spectra pozoruje.


To be continue....

4 komentáře:

  1. pěkné. těším se na pokračování. a měla bych na tebe takovou prosbu: prosím natoč video nebo vyfoť fotku kde ukážeš celou svojí sbírku MH. samozřejmě to dělat nemusíš ale byla bych ráda. a pokud ne tak prosím alespoň napiš kolik jich máš. děkuji moc

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkné fotostory moc se mi líbí těším se na pokračování

    OdpovědětVymazat
  3. Mary? Prihlasis sa do mojej soutaze na blogu monsterhigh-002.blog.cz prosim prihlaska je na članku z nazvom čo nas čaka a jinač tesim sa na pokračovani

    OdpovědětVymazat