neděle 12. ledna 2014

Deníček: Dneska tu nebudu :-)

 Ahoj, toto je menší deníček co jsem dělala včera a co budu dělat dneska (ano, vím že vás to nezajímá :D).
  Včera jsme nacvičovali s divadlem na vystoupení. Doma jsem se nudila a psala jsem si s Adél(kdo si pamatuje, byla ve videu s Webarellou) na rychlo jsme vymysleli plán a měla jsme repete Hobita :D( šli jsme na 3D dabing, já jsem byla na 3D titulkách :D). Musela jsem ještě do   Rossmana, vůbec jsem se v kosmetice na pleť nevyznala, tak nám musela pomoct ta prodavačka :-D. Pak jsme navštívily Dráčik(zatím nic nového), lopula jsem mini petshopku jako mazla Pro Maddie. Ještě nic neví :-)
Hobit= supr dabing, Šmak měl dokonalý dabing, až na pár nedokonalostí to bylo supr.

dnešek.Dneska jedem na Pustevny(Moravskoslezské Beskydy), takže budou nejspíš fotky, nic neslibuju.  Beru Madd, Venus, Rochelle a Jinafire. Neslibuju že na fotkách budou všechny a když ne, jednu společnou udělám. :-) Měkte se Pp.
Plik:111.gif
PS: Tuhle tu scénu  z Tesáky proti kožichům miliju nejvíc. :D

2 komentáře: