pondělí 27. ledna 2014

Ghoulky na sněhu

Ahoj, jak jsem psala, byla u mě BFF Adél vzala si ke mně svoji novou Skelitu a nafotili jsme nějaké fotky
 Jinak to s tím levným DUO setem to nevyšlo a pak mi Adél psala, že v Dráčiku je poslední DUO set Abbey a Heath za 399,-. měla jsem 200,- a zbytek přispěla mamka. :-3 BO bude...možná dnes :-D Tak teď ty fotky. Vzaly jsme mojí Rochelle, Jinafire, Maddie a Lagoonu RM a Adél vzala Skelitu a její Abbey basic.
 
Jako první fotky co jsem Clawynce♥ do soutěže. Nemohla jsem se rozhodnout,tak jsem poslala 3 z 6


A více už v C.Č.



Maddie a Lagoo se hned rozuprchly.

Skelita se přela o židli na balkóně :-D

A tam, kam si Jinafire sedla to hned roztálo.
Jinafire: Můj oheň. Je fuč.

A aby toho nebylo málo, přiběhla tam Abbey.
Jinafire: Oh...Abbey. Co to k čertu je? Kde máš šaty?

A Abbey jí to oplatila takhle


Za Skelitou přicupitala Rochelle.
Rochelle: Zut, klouže to.
Skelita: ¡Atención Rochelle!

Rochelle: Zut. Mon pied. Nevhodné a nebezpečné.
Skelita: Si. Nevhodné. Te ayudaré a.

Pak se Madd objevila a našla Abbey.
Maddie: Co to děláš?
Abbey: Chytám omrzliny.
Maddie: Aha.

Maddie: Taky to zkusím.

Lagoo: Jinafire?
Jinfire: Ugh. Bfh.
Lagoo: ???
Jinafire: Pff...říkám, že musíme rychle najít Abbey.

Nakonec je našly.
Lagoo: Abbey?
Ab: Co? Chytám omrzliny.
Jinafire: No to vidím! Maddie už je dochytala. Tu máš šaty.
Lagoo: Maddie je pěkně zmrzlá.

Jinafire ji nakonec rozmrazila, ale Abbey jim nakonec utekla.


Rochelle: J'ai froid. Jsem zmrzlá až na kost.
Skelita: Callarse, mlč Rochelle. Ty máš co říkat...grrr
Rochelle: Hih...jdeme stavět sněhuláka?

Sněhulák se nakonec povedl, ale Maddie a Abbey zase dělaly blbosti.


Vevnitř.

Rochelle: Jinafire...Maddie zase zmrzla.
Jinafire: Už zas.

MOMENTKA :-D alias kazič fotek Skelita :-D

Rochelle: Abbey, detener. Já tě....


Mno...ehm,další momentka

Tak doufám, že se fotky líbí. :-D

2 komentáře:

  1. moc pěkné fotky jsou krásné povedli se ti na blogu je zadání posledního úkolu

    OdpovědětVymazat
  2. úžasný
    ale ted vážne jak to deláš s tým ohnem a dymem....???????????
    Je to úúúúúúžasný

    OdpovědětVymazat