středa 29. ledna 2014

Konečně BO

Tak je tu konečně ten BO Abbey a Hetha. Jsem z nich moc šťastná, neb byly za nádhernou cenu 399,- Je pravda, že chemii mám radši, ale kluk byl potřeba a teď v tom mojem harému není Deuce sám :-D
Jinak.Co bude na vysvědčení? A co budete dělat o prázdninách? Já pojedu do rakouských Alp. :-D Koho vezmu s sebou uvidíte v fotostorku.
Tentokrát dělám BO a review ve fotkách. 
Obrázek na krabici vepředu.

Vzadu. Zjistila jsem, že recept se jmenuje....ehm...hmm...zasněžené Himaláje.

Popisky na krabici.

No a jdem na BO. Vyslala jsem Jinu a....

...a Abbey PD.

Krabice zepředu. Oba ještě pohromadě. U mě doma ještě ZATÍM nejsou spolu

Ab PD: Hooo, ona vypadá jako já.
Jinafire: To snad...další Abbey. Mamíííííí 

Jinafire: Další ohnivá příšera



Ab Classroom: Au, moje hlava. Kde to jsem? Jste tu jak jačí mláďata u koryta.
Ab PD: Jo, mluvíš mi z duše.

Ab Cl: Oh, já jsem jaky ty.
Ab PD: A já jsem jako ty. Jsme dvojčata.

A jelikož je musím nějak rozlišit, přemýšlím, že Abbey PD přejmenuju na Lira. Takže teď oficiálně je to Lira. :-)

Abbey: Ok, jak se rozlišíme?
Lira: Já už odteďka budu Lira.
Obě: Hih
Heathe: Hej lidi rozbalí někdo mě?
Heathe: Díky ohnivá krásko
Jinafire: Bože můj nééé


Abbey: Běž se zchladit Heathe.
Věci: Deníček( je tam napsané jak to pukly= kuchařský deníček :-D), lžička, takováta "kvedlačkaů :-D, odměrka s kapalinou( ta kapalina se dá vyndat),hotové jídlo, nějaká nádoba(asi hrnec) a mísa s těstem (?)

Jsou dokonalí. Když budu pryč,budou přednastavené články a i fotky se sněhem, který se u nás opravdu drží.

A dárek. Je to guma a když si Adél kupovala Skelitu tak si vzala stejného, ale jen kluka.

Líbí se vám BO :-)




3 komentáře: