středa 19. února 2014

Zlodějka: Akce

Ahoj, hlásím se vám zase po nějaké době ale ve škole je fakt zmatek, protože přijelo 6 stážistů z celého světa. No je to fakt fuška.
  Jinak, (proč vždycky začínám větu slovem JINAK :-D) znáte TEVU(vyrábí léky)?  No tahle izraelská firma má jednu fabriku v části našeho města a v našem městě je chemická škola která má domluvené pro své špičkové žáky místo v té TEVĚ. Jedou tam deváťáci a protože byly volné místa tak tam jedu s kámošem se podívat. :-) No bude to super když se nebudu učit :-D
  Ale jsem tu kvůli pokračování fotostorka takže, začneme ?


Ghoulky si řekly, že tohle řádění té zlodějky nenechají líbit. Dohodli se, že se sejdou v Lalině jídelně U Dvou rakviček, neb tam pracovala i Abbey a všichni tam chodili na jídlo.
Clawdeen: Moje paruku. Dělala jsem ji tak dlouho. Divadelní soubor na mě spoléhal. Fňuk.
Jinafire: Moc mě to mrzí. Mi se ztratila rodinné dědictví.
Draculaura:  Ach Deenie. To je mi líto. Mi někdo ukradl) tu puntikatou oranžovou blůzku.
Clawdeen: Tu moji? To s nad nééééé. Bůůůůů.
Rochelle: Zut Lalo! Clawdeen, to bude bon, dobrý.

Pak ale přišli sestry Bluovy Lagoona a Lunaria.

Luna: To si nemyslím. Po cestě jsme našli oblečení od Jinafire...
Lagoona: a Rochelle zmizla ta hedvábná růžová sukně od...no..
Obě: Od Clawdeen.
Rochelle: Zut, ghoulky to nevidíte jak na tom Clawdeen je. Co moje jupe?

Ghoulky se domluvili na to, že kdo mohl se sešel odpoledne u Clawdeen v ateliéru.

Claudie: Auu, si těžká Deenie.
Clawdeen: No jo, takže...ehm, dostala jsem SMS, že někdo viděl tu zlodějku v sukni od Rochelle  v blůze od Lali v parku.
Heath: Musíme ji najít.

Později v parku.

Operetta: Hej zlatíčka, můžem.

Clawdeen: Drž se Howleen.
Howleen: Aaa, no jo, vždyť se držím.
Claudie: Kde jsou ti tři?

Abbey : Pšššt, jsme tu. Jste hluční jak jaci u koryta.
Jinafire: Heathe, nešahej na mě.
Clawdeen: Ok, musíme se rozdělit.

Jinafire: Kdo by to mohl být? Toralei to určitě není. Ach jo. Hoo, co to je za zvuk.

Jinafire: Och néé, to je ta zlodějka, ale...jednorožec? Vždyť ti se tu neobjevili už dlouho.

Jinafire: Si v pořádku, pomůžu ti.
Jednorožka: Néé.

Jinafire: T..t..ty
Valentine: Já vím. Jsem Valentine. Já...něco se se mnou stalo. Ty jsi Jinafire, že?
Jinafire: Jak to víš...ou jednorožci přece čtou myšlenky. Vím jak to napravit. Pojď se mnou.

To be continue


4 komentáře:

  1. pěkné. ty jsi té panence vytrhala vlasy a odmalovala obličej?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nee, je to crate a monster laborator. Oblicej se domalovava diky nalepkam co u toho byly. Vlasy v tomto baleni nebyly. Delala jsem prece paruku :-)

      Vymazat
  2. Moc hezke! Co je to za panenku Jednorozecku? Mam ideu na predelavku a hrozne bych potrebovala tu celenku :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to panenka create a monster laboratoř, kde je na výber jednorozec a holka puma. Oblicejik se lepi pomoci vody, je jich tam vic. :-)

      Vymazat