pondělí 3. února 2014

Sněhové fotky s Abbey

Tak a je tu pondělí a já v tuto dobu nejspíš vyjíždím s tetou(ona jezdí se mnou protože ostatní jezdí na černé a jsou moc rychlí a já jezdím pomalu) ze svačinkového stanoviště. Přidávám fotky Abbey ve sněhu. Přes víkend sníh roztál, tak jsem ráda za fotky co mám. Samozřejmě jsem zase upraovala fotky v photoshopu když Abb "kouzlí".
Ab: Ach tolik sněhu.
Já: Neboj vždyť pojedeš do Alp.

Ab: Vážně? Super. Chybí tady tomu něco.
Já: A co?

Ab: Čky.

Ab: Tádá, sněhulák!

Ab: Jůů, plno sněhu. Proč nemáme zahrádku?
Já: Protože máme velký balkón a mamka si může dát lehátka i rostlinky tady a sníh se tu chytá líp než na trávu.

Trochu umělecká fotka :-D

Kuk do foťáku


Ab: Tady je to super. Můžu tu bydlet?
Já: A ty si spadla na hlavu nebo na co?Ne!



Tak to byla Abbey a zítra se můžete těšit na Heatha

1 komentář: