pátek 28. února 2014

Výhra a Frankie

Ahoj, tak se po dlouhé době hlásím. Chtěla jsem si dát oddych a navíc jsme dostali výsledky testů povolání a v divadle musíme hodně dohánět, protože 14.3. jedem na soutěž do Vyškova ba Trdlinky. Už se tam moc těším. No jinak včera jsem byla s těma stážistama z ciziny (jsou na vedlejší škole :-D) do města a pak na bowling. Bylo to supr. Ve středu přišla mamka domů, že pro mě má nějaký dopis. Byla jsem zvědavá, tak jsem počkala až vybalí a dopis mi předá. Byla to výhra od Lagoonky za soutěž. Byla jsem velmi mile překvapená. Je moc krásný. Mám fotky, hned si ho zabrala Frankie. Akorát pásek má Venus a někam se schovala takže ona ani pásek na fotkách nejsou. Mám takový pocit, že to o víkendu bude doma jiskřit :-D A teď fotky. Jo a ještě děkuju Clawynce za krásný rozvrh hodin.

Frankie se mi moc dobře fotí.
Trošku jsem Fran upravovala copek, ale nic drastického.
Musím uznat, že tady vypadá jako andílek, ale když jsem přišla do pokoje ta všichni byli zděšeně namačkaní v koutu. :-D


I když to u některých fotek nevypadá, Frankie se o nic neopírala a stála sama. :-)

Tyhle fotky se mi moc líbí. Omlouvám se za to sluníčko, ale když jsem ji aranžovala tak bylo schované no a pak...


A ještě dárek/výhra. Šatičky a botky jsou z deluxe fashion packu. Šatečky mají dokonalý střih a ta mini kravatka je suprovní

A botky, každá jiná :-D

2 komentáře:

  1. koukám že se Frenkie na focení úplně vyžívala :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, akorát se trochu bojí, kde je a mám pocit, že za skříní něco v noci blikalo :-D

      Vymazat