úterý 4. února 2014

Heath na sněhu

A je tu úterý. Dneska dávám fotky Heatha jak si on užíval sněhu. Než dám fotky mám takovou malou informaci. V pátek jsem byla v Pompu a ptala jsem se na FCA a Jane Boolittle a říkali, že asi budou ve čvrtek. No, jsem moc zvědvá. Přemýšlím o Honey a Jane. A teď ty fotky. Heath měl potřebu neustále předvádět svůj oheň. :-D
Heath: Ahoj krásko.
Já: Nevím jestli si spadl z Marsu, ale kráska rozhodně nejsem. Balit holky můžeš, ale holky své velikosti.

Heath: Mrkej co umím.
Já: No to teda mrkám, až nám to tu podpálíš tak to platíš ze své kapsy.

Nevím proč, ale když mluvím s klukem jsem šíleně chladná jako Abbey. :-D

Zábradlí na našem balkóně je hodně oblíbené místo.




Heathovi bylo smutno a tak si opět pohrával s ohněm. :-D



Začla mu být zima a tak si udělal soukromý táboráček.

Abbey se ze začátku Heath moc nezamlouval, ale co.

Nakonec jsem je spolu bleskla trochu normálně.

1 komentář: