pátek 14. února 2014

Mini fotostory: Zlodějka

Ahoj, tak se vám hlásím. Konečně je pátek a bude víkend a já jedu k babče a budu šít na stroji. Super. :-D No každopádně dneska je Valentýn, ale ani já a ani moje oolí to neslavíme, takže NO COMENT.
Dost kecání, jdeme na to. Udělala jsem takové mini fotostorko ;-)


Jednoho dne se v jednom z malých bytečků Abbey, Jina, LUna a -maddie nudily. Jina česala Madd vlasy, Madd se věnovala svému méďovy. Luna ležela a Abbey čekala až uschne prádlo.
Ab: Hmm, půjdu se podívat na to prádlo.
Luna: Doufám, že uschlo, protože nemám co dělat.

Za chvíli

Ab: Ghoulky, prádlo je pryč.
Jina: Byla tam moje činská róba od babičky.

U Clawdeen v ateliéru

Clawdeen: Táák a paruka  pro divadelní  zbor je hotová. Ještě pár ozdob

Clawdeen: Ooo né. Paruka je pryč. Co teď. 

Claudie: Neboj Deenie. Uděláš novou a ještě lepší
Clawdeen: Ale já už nemám čas.
Claudie: Já ti pomohu a víš co? Uspořádáme klub strašilek a poradíme se.

Později

Ghoulky: Stratily se mi věci...moje boty...co máme dělat.
Claudie: Ticho!!! Musíme se poradit....


To be continue


5 komentářů:

  1. hmm super příběh. ta ruka co sebrala paruku vypadá jak ta Madelinna.

    OdpovědětVymazat
  2. těším se na pokráčko jinak vyhlášení soutěže bude o víkendu

    OdpovědětVymazat
  3. A jak děláš paruky? dáš někdy návod?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gigi: Dobře dám návod, ale předem říkám, že je háčkovaná :-)
      Twychelle: Supr

      Vymazat
    2. háčkovaná? aha ,ty jsi tak šikovná. já bohužel háčkovat neumím.

      Vymazat